Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorФедчишин, Н. О.
dc.date2013-08-27
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:05Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:05Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1327
dc.identifier10.11603/me.v0i3.1327
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5650
dc.descriptionУ пропонованій статті аналізується вплив психології на педагогіку в поглядах одного з представників педагогічної течіїгербартіанства (кінця ХІХ – першої половини ХХ ст.) К.-Ф. Стоя, розкривається зміст основних ідей вченого: репродукціязагальних уявлень у свідомості, взаємодія розуму, набутих знань і вплив середовища; досліджується цінність його психо-логічних поглядів.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1327/1311
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 3 (2012)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 3 (2012)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i3
dc.titleПСИХОЛОГІЧНІ ПИТАННЯ ГЕРБАРТІАНСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу