Показати скорочений опис матеріалу

dc.creatorІльченко, С. І.
dc.creatorКоренюк, О. С.
dc.creatorЯрошевська, Т. В.
dc.date2014-02-05
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2266
dc.identifier10.11603/me.v0i4.2266
dc.descriptionУ статті розглянуто основні проблеми викладання дисципліни “Сестринська практика” англомовним студентам запринципами кредитно-модульної системи. Наведено досвід проведення виробничої сестринської практики з педіатрії віноземних студентів ІІІ курсу. Висвітлені можливі шляхи оптимізації аудиторної підготовки та самостійної роботи студентів в умовах лікарні. Особлива увага приділена методикам, які поліпшують адаптацію студентів у клініці та підвищують рівень опанування практичними навичками під час виробничої практики.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2266/2126
dc.rightsАвторське право (c) 2015 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 4 (2013)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 4 (2013)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i4
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ СЕСТРИНСЬКОЇ ПРАКТИКИ АНГЛОМОВНИХ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typeРецензована статтяuk-UA


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу