dc.contributor | | uk-UA |
dc.creator | Ждан, В. М. | |
dc.creator | Бобирьов, В. М. | |
dc.creator | Шешукова, О. В. | |
dc.creator | Лохматова, Н. М. | |
dc.creator | Шарбенко, Т. В. | |
dc.date | 2013-07-09 | |
dc.date.accessioned | 2015-06-11T09:59:04Z | |
dc.date.available | 2015-06-11T09:59:04Z | |
dc.identifier | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/866 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i2.866 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5635 | |
dc.description | Самостійна робота – обов’язковий компонент навчальної та науково-дослідницької роботи студентів, а її ефективністьпевною мірою визначає якість професійної підготовки у ВНЗ. Активізація взаємодії викладачів і майбутніх лікарів упроцесі навчання позитивновпливає наполіпшення якості підготовки спеціалістів. Це дозволяє оптимально використо-вувати індивідуальні можливості студентів, виробляє у них наполегливість, організованість, сприяє поглибленню знань,вмінь, розвиває практичні навички, клінічне мислення, виховує необхідність постійного поповнення та розширенняобсягу спеціальних знань, орієнтує на систематичну самоосвіту. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical Universit | uk-UA |
dc.relation | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/866/864 | |
dc.rights | Copyright (c) 2015 Medical education | en-US |
dc.source | Medical Education; No 2 (2011) | en-US |
dc.source | Медична освіта; No 2 (2011) | uk-UA |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i2 | |
dc.title | МІСЦЕ ТА РОЛЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА В КРЕДИТНО-МОДУЛЬНІЙ СИСТЕМІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Peer-reviewed Article | en-US |