dc.contributor | | uk-UA |
dc.creator | Колесник, Ю. М. | |
dc.creator | Нерянов, Ю. М. | |
dc.creator | Компанієць, В. М. | |
dc.date | 2013-08-26 | |
dc.date.accessioned | 2015-06-11T09:59:04Z | |
dc.date.available | 2015-06-11T09:59:04Z | |
dc.identifier | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1279 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i2.1279 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5629 | |
dc.description | Серед ключових питань медичної освіти її якість займає фундаментальне місце. Вона вимагає балансу між нововведен-нями і традиціями, академічними перевагами і соціальною необхідністю, зв’язністю програм і свободою вибору студентів.Шлях у майбутнє може полягати тільки в розробці на європейському рівні механізмів для взаємного прийняття резуль-татів забезпечення якості.Головним завданням, метою навчання є не копіювання, репродукція, відтворення матеріалу, а навчання навичкамсамостійної творчої роботи.Не слід сліпо копіювати методику і стандарти, пропоновані Болонською декларацією. У будь-якій ситуації треба вихо-дити з національних інтересів і не втрачати здатність до критичної оцінки. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical Universit | uk-UA |
dc.relation | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1279/1264 | |
dc.rights | Copyright (c) 2015 Medical education | en-US |
dc.source | Medical Education; No 2 (2012) | en-US |
dc.source | Медична освіта; No 2 (2012) | uk-UA |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i2 | |
dc.title | ЯКІСТЬ ОСВІТИ – ПОКАЗНИК ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПЕРЕД СУСПІЛЬСТВОМ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Peer-reviewed Article | en-US |