dc.creator | Соколова, Л. В. | |
dc.creator | Вдовиченко, Ю. П. | |
dc.creator | Коритнюк, Р. С. | |
dc.creator | Роздорожнюк, О. Я. | |
dc.creator | Давтян, Л. Л. | |
dc.creator | Коритнюк, О. Я. | |
dc.date | 2015-04-27 | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3617 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i3.3617 | |
dc.description | На відміну від традиційної педагогіки, основне положення андрагогіки полягає в тому, що провідну роль у процесі навчання, особливо на старших курсах, відігравє не педагог, а студент. Функцією викладача є надання допомоги студенту для виявлення, систематизації, формалізації, коригування та поповнення знань. У цьому випадку відбувається зміна пріоритетності методів навчання. На перше місце виходять практичні заняття і дисципліни, що містять інтегрований матеріал (міждисциплінарні дисципліни). | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3617/3344 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2015 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 3 (2014) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 3 (2014) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i3 | |
dc.title | Андрагогічний потенціал професійної освіти | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |