Показати скорочений опис матеріалу

dc.creatorСоколова, Л. В.
dc.creatorВдовиченко, Ю. П.
dc.creatorКоритнюк, Р. С.
dc.creatorРоздорожнюк, О. Я.
dc.creatorДавтян, Л. Л.
dc.creatorКоритнюк, О. Я.
dc.date2015-04-27
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3617
dc.identifier10.11603/me.v0i3.3617
dc.descriptionНа відміну від традиційної педагогіки, основне положення андрагогіки полягає в тому, що провідну роль у процесі навчання, особливо на старших курсах, відігравє не педагог, а студент. Функцією викладача є надання допомоги студенту для виявлення, систематизації, формалізації, коригування та поповнення знань. У цьому випадку відбувається зміна пріоритетності методів навчання. На перше місце виходять практичні заняття і дисципліни, що містять інтегрований матеріал (міждисциплінарні дисципліни).uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3617/3344
dc.rightsАвторське право (c) 2015 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 3 (2014)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2014)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i3
dc.titleАндрагогічний потенціал професійної освітиuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу