dc.contributor | | uk-UA |
dc.creator | Колесник, Ю. М. | |
dc.creator | Нерянов, Ю. М. | |
dc.creator | Компанієць, В. М. | |
dc.date | 2013-07-10 | |
dc.date.accessioned | 2015-06-11T09:59:03Z | |
dc.date.available | 2015-06-11T09:59:03Z | |
dc.identifier | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/875 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i2.875 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5620 | |
dc.description | Якість – це основоположна умова для визнання, для довіри, сумісності та привабливості в європейському просторі.Моніторинг якості освіти має бути повним, постійним, прозорим, об’єктивним; контроль якості повинен зосередитися нетільки на контролі навчального процесу, кадрів, науково-методичного забезпечення, матеріальної бази тощо, а, в першучергу, на контролі знань студентів і, особливо, випускників, визначаючи їхню компетентність і спроможність задоволь-няти вимоги ринку праці. Якість підготовкифахівців визначається не тривалістю або змістом навчання, а саме знання-ми, вміннямиі навичками, отриманими випускниками.Нашаосвітянська стратегіямає бутимаксимально чітка і розрахована передусім на те, щобзробити ринок освітніх послугв Україні максимально авторитетним і престижним у світі, забезпечити визнання українського диплома за рубежем. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical Universit | uk-UA |
dc.relation | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/875/873 | |
dc.rights | Copyright (c) 2015 Medical education | en-US |
dc.source | Medical Education; No 2 (2011) | en-US |
dc.source | Медична освіта; No 2 (2011) | uk-UA |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i2 | |
dc.title | ЯКІСТЬ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ – ГОЛОВНА СКЛАДОВА БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Peer-reviewed Article | en-US |