dc.contributor | | uk-UA |
dc.creator | Машталір, М. А. | |
dc.creator | Крамар, С. Б. | |
dc.creator | Довгаль, Г. В. | |
dc.creator | Назарова, Д. І. | |
dc.date | 2013-07-15 | |
dc.date.accessioned | 2015-06-11T09:59:03Z | |
dc.date.available | 2015-06-11T09:59:03Z | |
dc.identifier | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/971 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i3.971 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5616 | |
dc.description | У роботі підсумований досвід викладання анатомії людини за кредитно-модульною системою для студентів медичногофакультету та надані рекомендації щодо проведення навчального процесу на стоматологічному факультеті. Особли-вості пов’язані з коротшим терміном навчання порівняно з медичними факультетами, більш насиченою тематикоюкожного заняття, пріоритетністю знань анатомії голови та шиї. При навчанні студентів стоматологічного факультетувикористовується системний принцип викладання, 12 змістовних модулів та один підсумковий модульний контроль.Необхідною є подальша розробка методичних підходів до викладання, стандартизація оцінки знань. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical Universit | uk-UA |
dc.relation | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/971/970 | |
dc.rights | Copyright (c) 2015 Medical education | en-US |
dc.source | Medical Education; No 3 (2011) | en-US |
dc.source | Медична освіта; No 3 (2011) | uk-UA |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i3 | |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Peer-reviewed Article | en-US |