Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorМашталір, М. А.
dc.creatorКрамар, С. Б.
dc.creatorДовгаль, Г. В.
dc.creatorНазарова, Д. І.
dc.date2013-07-15
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:03Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:03Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/971
dc.identifier10.11603/me.v0i3.971
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5616
dc.descriptionУ роботі підсумований досвід викладання анатомії людини за кредитно-модульною системою для студентів медичногофакультету та надані рекомендації щодо проведення навчального процесу на стоматологічному факультеті. Особли-вості пов’язані з коротшим терміном навчання порівняно з медичними факультетами, більш насиченою тематикоюкожного заняття, пріоритетністю знань анатомії голови та шиї. При навчанні студентів стоматологічного факультетувикористовується системний принцип викладання, 12 змістовних модулів та один підсумковий модульний контроль.Необхідною є подальша розробка методичних підходів до викладання, стандартизація оцінки знань.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/971/970
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 3 (2011)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 3 (2011)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i3
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу