dc.contributor | | uk-UA |
dc.creator | Кузняк, Н. Б. | |
dc.creator | Дмитренко, Р. Р. | |
dc.creator | Галагдин, О. О. | |
dc.date | 2013-12-18 | |
dc.date.accessioned | 2015-06-11T09:59:02Z | |
dc.date.available | 2015-06-11T09:59:02Z | |
dc.identifier | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2126 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i1.2126 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5609 | |
dc.description | Посилення уваги до проблеми контролю занять викликано не тільки бажанням визначити ступінь підготовленостістудентів, але і потягом до удосконалення всієї системи навчання. Перевірка і оцінка знань виконують шість функцій:контрольну, навчальну, виховну, організаторську, розвиваючу і методичну. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical Universit | uk-UA |
dc.relation | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2126/1992 | |
dc.rights | Copyright (c) 2015 Medical education | en-US |
dc.source | Medical Education; No 1 (2013) | en-US |
dc.source | Медична освіта; No 1 (2013) | uk-UA |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i1 | |
dc.title | МЕТОДИ І ФОРМИ КОНТРОЛЮ УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З ДИСЦИПЛІНИ “ХІРУРГІЧНА СТОМАТОЛОГІЯ” | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Peer-reviewed Article | en-US |