Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorДзяк, Г. В.
dc.creatorПерцева, Т. О.
dc.creatorКанюка, Г. С.
dc.creatorГорбунова, Г. В.
dc.date2013-12-27
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:02Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:02Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2158
dc.identifier10.11603/me.v0i2.2158
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5597
dc.descriptionУ статті звернено увагу на значимість психолого-педагогічного супроводу студентів у вирішенні питань підвищенняякості підготовки майбутніх лікарів.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2158/2024
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 2 (2013)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 2 (2013)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i2
dc.titleДОСВІД ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ СТУДЕНТІВ ЯК СКЛАДОВА СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу