Show simple item record

dc.contributoruk-UA
dc.creatorОлійник, І. Ю.
dc.date2013-08-27
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:01Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:01Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1322
dc.identifier10.11603/me.v0i3.1322
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5595
dc.descriptionУ статті проведено аналіз ефективності застосування системи дистанційного навчання “Moodle” для самопідготовкистудентів-стоматологів до складання ліцензійного інтегрованого іспиту “Крок 1. Стоматологія”.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1322/1306
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 3 (2012)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 3 (2012)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i3
dc.titleРОЛЬ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У САМОПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ- СТОМАТОЛОГІВ ДО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІНТЕГРОВАНОГО ІСПИТУ “КРОК 1. СТОМАТОЛОГІЯ” ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record