dc.contributor | | uk-UA |
dc.creator | Швед, М. І. | |
dc.creator | Пасєчко, Н. В. | |
dc.creator | Мартинюк, Л. П. | |
dc.creator | Мазур, Л. П. | |
dc.creator | Боднар, Л. П. | |
dc.creator | Смачило, І. В. | |
dc.creator | Боб, А. О. | |
dc.creator | Наумова, Л. В. | |
dc.creator | Радецька, Л. В. | |
dc.creator | Лихацька, Т. В. | |
dc.creator | Сидоренко, О. Л. | |
dc.date | 2013-07-27 | |
dc.date.accessioned | 2015-06-11T09:59:01Z | |
dc.date.available | 2015-06-11T09:59:01Z | |
dc.identifier | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1066 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i4.1066 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5592 | |
dc.description | Впровадження у систему освіти засад Болонської декларації передбачає застосування для навчання студентів різнома-нітних методів та технологій – практичних занять, лекцій та самостійної підготовки. Особливістю клінічних лекцій євикористання сучасних комп’ютерних технологій, подання світових даних та власного клінічного досвіду лектора длядосягнення основної мети – формування клінічного мислення у майбутніх лікарів. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical Universit | uk-UA |
dc.relation | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1066/1062 | |
dc.rights | Copyright (c) 2015 Medical education | en-US |
dc.source | Medical Education; No 4 (2011) | en-US |
dc.source | Медична освіта; No 4 (2011) | uk-UA |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i4 | |
dc.title | ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ВИКЛАДАННЯ ЛЕКЦІЙ З “ОСНОВ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ” В СВІТЛІ ЗАСАД БОЛОНСЬКОЇ ДЕКЛАРАЦІЇ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Peer-reviewed Article | en-US |