CONCEPTUALLY-TECHNOLOGICAL APPROACHES IN THE CREATION OF A SINGLE INTEGRATED MEDICAL EDUCATIONAL SPACE
КОНЦЕПТУАЛЬНО-ТЕХНОЛОГИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ В СОЗДАНИИ ЕДИНОГО МЕДИЦИНСКОГО ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО ПРОСТРАНСТВА;
КОНЦЕПТУАЛЬНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ В СТВОРЕННІ ЄДИНОГО МЕДИЧНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
dc.creator | Mintser, O. P. | |
dc.date | 2015-05-22 | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/3910 | |
dc.identifier | 10.11603/mie.1996-1960.2015.1.3910 | |
dc.description | It was analyzed technological relations of creation a common educational space and a unified educational environment. It has proposed design features a single educational space, including space activity, pertinence and effectiveness of using content in IIES. Typical structure of IIES was described. It consists of three main elements: learning management system, tools for checking (testing) Learning and Management System of the teachers’ activities in the structuring of educational material. | en-US |
dc.description | Проанализированы технологические соотношения создания единого образовательного пространства и единой образовательной среды. Предложены характеристики проектирования единого образовательного пространства, включающие активность пространства, пертинентность контента и эффективность использования единого информационного образовательного пространства. Рассмотрена типовая структура единого информационного образовательного пространства, состоящая из трех основных элементов: системы управления учебным процессом, средств для проверки (тестирования) усвоения учебного материала и системы управления деятельностью преподавателей по структурированию учебного материала. | ru-RU |
dc.description | Проаналізовано технологічні співвідношення створення єдиного освітнього простору й єдиного освітнього середовища. Запропоновано характеристики проектування єдиного освітнього простору, що включають активність простору, пертинентність контенту й ефективність використання єдиного інформаційного освітнього простору. Розглянута типова структура єдиного інформаційного освітнього простору, що складається з трьох основних елементів: системи управління навчальним процесом, засобів для перевірки (тестування) засвоєння навчального матеріалу та системи управління діяльністю викладачів із структуруванням навчального матеріалу. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | I. Horbachevsky Ternopil National Medical University | en-US |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/3910/3607 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2015 МЕДИЧНА ІНФОРМАТИКА ТА ІНЖЕНЕРІЯ | uk-UA |
dc.source | Medical Informatics and Engineering; No 1 (2015) | en-US |
dc.source | Медицинская информатика и инженерия; № 1 (2015) | ru-RU |
dc.source | Медична інформатика та інженерія; № 1 (2015) | uk-UA |
dc.source | 1997-7468 | |
dc.source | 1996-1960 | |
dc.source | 10.11603/mie.1996-1960.2015.1 | |
dc.title | CONCEPTUALLY-TECHNOLOGICAL APPROACHES IN THE CREATION OF A SINGLE INTEGRATED MEDICAL EDUCATIONAL SPACE | en-US |
dc.title | КОНЦЕПТУАЛЬНО-ТЕХНОЛОГИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ В СОЗДАНИИ ЕДИНОГО МЕДИЦИНСКОГО ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО ПРОСТРАНСТВА | ru-RU |
dc.title | КОНЦЕПТУАЛЬНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ В СТВОРЕННІ ЄДИНОГО МЕДИЧНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |