Науковий репозитарій Тернопільського національного медичного університету імені І.Я.Горбачевського
    • українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Ввійти
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Відкритий науковий архів (Open Scientific Archive)
  • Кваліфікаційні роботи. Спеціальність 226 "Фармація, промислова фармація"
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Відкритий науковий архів (Open Scientific Archive)
  • Кваліфікаційні роботи. Спеціальність 226 "Фармація, промислова фармація"
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Дослідження соціально-психологічних аспектів ставлення споживачів до реклами лікарських засобів

Thumbnail
Переглянути
Кваліфікаційна робота_Монастирська Х._ver.1 (2.181Mb)
Дата
2025
Автор
МОНАСТИРСЬКА, Христина
Метадані
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
У кваліфікаційній роботі досліджено соціально-психологічні аспекти ставлення українських споживачів до реклами лікарських засобів в умовах сучасного інформаційного простору. На основі аналізу літературних джерел та результатів онлайн-опитування (n = 145) виявлено, що ключовими каналами впливу залишаються телебачення та соціальні мережі, а основними чинниками сприйняття — довіра до джерела, емоційна подача та попередній досвід. У 73,1 % респондентів саме реклама є основним джерелом інформації про ЛЗ, а 44,8 % з нею щодня контактують. Більшість учасників дослідження (69 %) висловили нейтральне ставлення до рекламних повідомлень, що вказує на потенційно високу вразливість до маніпулятивного впливу. Виявлено потребу в посиленні етичного регулювання фармацевтичної реклами та розвитку критичного мислення серед споживачів. Робота має практичне значення для вдосконалення комунікаційних стратегій у сфері охорони здоров’я.
URI
https://repository.tdmu.edu.ua//handle/123456789/18647
Колекції
  • Кваліфікаційні роботи. Спеціальність 226 "Фармація, промислова фармація" [219]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV