Підготовка майбутніх фахівців сестринської справи до розв’язання конфлікту засобами педагогічного тренінгу
Abstract
У магістерському дослідженні представлено аналіз
потенціалу тренінгу у професійной підготовці майбутніх фахівців
сестринської справи як ефективної форми організації освітнього процесу в
закладах вищої освіти окреслено мету, завдання, принципи та методи роботи
тренінгових груп , в освітньому процесі визначено особливості організації
тренінгу під час професійної підготовки майбутніх фахівців сестринської
справи до розв’язування конфліктів.
На основі теоретичних положень, розглянутих в
першому розділі, представлено програму дослідно-експериментальної роботи
і конкретизовано практичні шляхи впровадження тренінгу під час підготовки
майбутніх фахівців сестринської справи до розв’язання конфліктів.