Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorПосилкіна, О.В.
dc.creatorБратішко, Ю.С.
dc.creatorЯремчук, О.А.
dc.date2014-07-19
dc.date.accessioned2015-06-11T10:03:14Z
dc.date.available2015-06-11T10:03:14Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/pharm-chas/article/view/3043
dc.identifier10.11603/2312-0967.2008.1.3043
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/7783
dc.descriptionАктуальність проблематики полягає у необхідності вдосконалення процесу формування та оцінки корпоративної культури фармацевтичних підприємств в умовах ринкової конкуренції. Визначено сутність та основні складові корпоративної культури фармацевтичних підприємств. Обґрунтовано систему оцінки корпоративної культури та її вплив на результати фінансово-господарської діяльності фармацевтичних підприємств.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherТернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевськогоuk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/pharm-chas/article/view/3043/2837
dc.rightsCopyright (c) 2015 Pharmaceutical reviewen-US
dc.sourcePharmaceutical review; No 1 (2008)en-US
dc.sourceФармацевтичний часопис; No 1 (2008)uk-UA
dc.source2312-0967
dc.source10.11603/2312-0967.2008.1
dc.titleРОЛЬ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ В УПРАВЛІННІ ТРУДОВИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typeuk-UA


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу