Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorСиротинська, І. Д.; Ternopil State medical University
dc.date2013-12-17
dc.date.accessioned2015-06-11T10:00:57Z
dc.date.available2015-06-11T10:00:57Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med-chem/article/view/2118
dc.identifier10.11603/1681-2557.2013.v15.i3.2118
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/6696
dc.descriptionУ статті розглянуто актуальні проблеми, що виникають при підготовці та проведенні лекцій з дисципліни "Біологічна та біоорганічна хімія" для студентів факультету підготовки іноземних громадян. Запропоновано шляхи та методи вдосконалення подання лекційного матеріалу для покращення розуміння термінів та понять і успішного засвоєння дисципліни. Обґрунтовано доцільність застосування мультимедійних технологій для проведення лекцій. Запропоновано використовувати лекційні заняття у формі лекції- бесіди, що є найбільш ефективним для засвоєння навчального матеріалу іноземними студентами.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherТернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевськогоuk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med-chem/article/view/2118/1984
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical Chemistryen-US
dc.sourceMedical Chemistry; Vol 15, No 3 (2013)en-US
dc.sourceМедицинская химия; Vol 15, No 3 (2013)ru-RU
dc.sourceМедична хімія; Vol 15, No 3 (2013)uk-UA
dc.source1681-2557
dc.source10.11603/1681-2557.2013.v15.i3
dc.titleДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ ФОРМ ПРОВЕДЕННЯ ЛЕКЦІЙ ДЛЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typeuk-UA


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу