Показати скорочений опис матеріалу

dc.creatorБаранова, І. В.
dc.date2015-04-23
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3549
dc.identifier10.11603/me.v0i3.3549
dc.descriptionУ статті визначена частина проблемних питань, які виникають під час викладання клінічних дисциплін  іноземною мовою. Звернено увагу на форми самостійної роботи у навчальному процесі, які здатні покращити рівень викладання предмета та сприяти ефективному засвоєнню матеріалу студентами. З метою поглиблення знань майбутніх лікарів та зацікавленості в предметі запропонована до використання нова форма тематичних матеріалів, що мають практичне та теоретичне поєднання.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3549/3281
dc.rightsАвторське право (c) 2015 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 3 (2014)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2014)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i3
dc.titleБАГАТОРІВНЕВИЙ ПІДХІД ДО ВИКЛАДАННЯ МЕДИЧНИХ ДИСЦИПЛІН ІНОЗЕМНИМ СТУДЕНТАМ НА КАФЕДРАХ КЛІНІЧНОГО ПРОФІЛЮuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу