Показати скорочений опис матеріалу

РОЛЬ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ “СЕСТРИНСЬКА ПРАКТИКА” НА КАФЕДРІ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЛІКАРЯ-СПЕЦІАЛІСТА

dc.creatorMolodovets, O. B.
dc.date2015-06-02
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/4176
dc.identifier10.11603/me.v0i1.4176
dc.descriptionIndustrial practice of “Nursing” (therapy) is compulsory element of step-by-step formation of doctor-specialist. The list of compulsory practical skills is regulated by the Program of Nursing Industrial Practice for the higher medical establishments of the III-IV levels of accreditation and is composed for specialists 7.110101 “Medicative course” of the course of the preparation “Medicine” according to educational-qualification characteristic and educational-professional program of the specialists preparation approved by the Order of Ministry of Education of Ukraine of  16.04.2003 № 239 and curriculum approved by the Order of ministry of Health of 31.01.2005 № 52. Algorithms of fulfillment of every of appropriate skills and accurate development of them on moulage of educational-training centre is a stage of the level “know-can-able to use”. The possibility of the carrying out the industrial practice in clinic bases (therapeutic hospitals) allows not only to develop the practical skills perfectly but to form ethic base of future relationships “doctor-nurse”, “doctor-patient”, clinical thinking, format of future organization of medicative process.en-US
dc.descriptionВиробнича практика з “Сестринської справи” (терапія) є обов’язковим елементом поетапного формування лікаря-спеціаліста. Перелік обов’язкових практичних навиків регламентованийПрограмою сестринської виробничої практики для вищих медичних закладів освіти України ІІІ–IV рівнів акредитації і складений для спеціальності 7.110101 “Лікувальна справа” напряму підготовки “Медицина” відповідно до освітньо-кваліфікаційної характеристики та освітньо-професійної програми підготовки фахівців, затверджених наказом МОН України від 16.04.2003 р. № 239, та навчального плану, затвердженого наказом МОЗ України від 31.01.2005 р. № 52. Алгоритми виконання кожного з належних навиків та ретельне опрацювання їх на муляжах навчально-тренінгового центру є етапом рівнів “знаю-вмію-володію”.  Можливість проведення виробничої практики на клінічних базах (терапевтичних стаціонарах) дозволяє не тільки досконало оволодіти практичними навиками, але й формує етичні засади майбутніх професійних стосунків “лікар – медсестра”, “лікар – пацієнт”, клінічне мислення, формат майбутньої організації лікувального процесу.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/4176/3859
dc.rightsАвторське право (c) 2015 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 1 (2015)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 1 (2015)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i1
dc.titleROLE OF “NURSING” SUBJECT STUDYING AT THE PROPAEDEUTICS DEPARTMENT OF INNER MEDICINE IN THE PROCESS OF DOCTOR-SPECIALIST FORMATIONen-US
dc.titleРОЛЬ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ “СЕСТРИНСЬКА ПРАКТИКА” НА КАФЕДРІ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЛІКАРЯ-СПЕЦІАЛІСТАuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу