Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorЙолтухівський, М. В.
dc.creatorКоновалов, С. В.
dc.creatorГусакова, І. В.
dc.date2013-08-28
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:45Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:45Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1339
dc.identifier10.11603/me.v0i4.1339
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/6028
dc.descriptionУ статті розглядаються практичні результати впровадження кредитно-модульної системи навчання на кафедрі нор-мальної фізіології ВНМУ, порівнюються результати навчання за традиційною системою оцінювання та кредитно-мо-дульною системою (аналізується успішність студентів медичного та стоматологічного факультетів).uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1339/1323
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 4 (2012)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 4 (2012)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i4
dc.titleКРЕДИТНО-МОДУЛЬНА СИСТЕМА: ДОСВІД ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу