Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorГаїна, Н. І.
dc.creatorПроцак, Т. В.
dc.date2013-12-18
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:39Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:39Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2129
dc.identifier10.11603/me.v0i1.2129
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5986
dc.descriptionКредитно-модульна система (КМС) передбачає не стільки розподіл змісту навчання відповідних освітньо-професійнихпрограм на модулі, як впровадження модульних технологій навчання, що передбачає обов’язковий розподіл кожного змісто-вого модуля на навчальні елементи. Акцент підготовки фахівців переноситься з навчальних занять на самостійну роботустудента, що потребує допоміжного матеріально-технічного та навчально-методичного забезпечення. Впровадження кре-дитно-модульної системи в університеті підвищує якість вищої освіти фахівців і забезпечує на цій основі конкурентоспро-можність випускників та престижу української вищої освіти у європейському і світовому освітньому просторі.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2129/1995
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 1 (2013)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 1 (2013)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i1
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЗА КРЕДИТНО- МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ З АНАТОМІЇ ЛЮДИНИuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу