Показати скорочений опис матеріалу

dc.creatorНиконенко, О. С.
dc.creatorШаповал, С. Д.
dc.creatorДмитрієва, С. М.
dc.date2015-06-01
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/4145
dc.identifier10.11603/me.v0i2.4145
dc.description У статті висвітлено деякі аспекти з імплементації Закону України «Про вищу освіту» в післядипломне навчання та безперервний професійний розвиток лікарів, а також досвід авторів із запровадження сучасних освітніх технологій та новітніх форм організації навчального процесу. Підкреслено, що педагогічні інновації в післядипломній освіті мають на меті оптимізацію навчання за принципом відповідності змісту навчання реальним умовам роботи лікаря. Зроблено висновок про необхідність урахування специфіки кожного етапу підготовки лікарів, а також застосування різноманітних форм і методів викладання на підставі досягнень сучасної медичної науки та практики відповідно до потреб кожної цільової групи суб’єктів навчання.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/4145/3828
dc.rightsАвторське право (c) 2015 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 2 (2015)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 2 (2015)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i2
dc.titleАКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ІМПЛЕМЕНТАЦІЇ ЗАКОНУ УКРАЇНИ “ПРО ВИЩУ ОСВІТУ” В ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ПІДГОТОВЦІ МЕДИЧНИХ СПЕЦІАЛІСТІВuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу