Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorМороз, В. М.
dc.creatorГумінський, Ю. Й.
dc.creatorФоміна, Л. В.
dc.creatorПолеся, Т. Л.
dc.creatorБашинська, О. І.
dc.date2013-08-17
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:34Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:34Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1270
dc.identifier10.11603/me.v0i2.1270
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5907
dc.descriptionУ зв’язку з європейською інтеграцією України та реформою вищої освіти у вищих медичних навчальних закладах з 2005року впроваджується кредитно-модульна система навчання у світлі Болонської конвенції. Впродовж шестирічного досві-ду були виявлені протиріччя між ідеями Болонських угод та їх реалізацією. У зв’язку з коадаптацією національноїсистеми навчання до європейських стандартів проведений аналіз якості вищої медичної освіти під час реалізації поло-жень кредитно-модульної системи навчання з врахуванням національних особливостей.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1270/1257
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 2 (2012)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 2 (2012)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i2
dc.titleМОДЕРНІЗАЦІЯ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОЇ КОНВЕНЦІЇ – ІДЕЯ, МЕТА ТА РЕАЛІЇuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу