Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorНиконенко, О. С.
dc.creatorШаповал, С. Д.
dc.creatorДмитрієва, С. М.
dc.date2013-07-10
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:24Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:24Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/881
dc.identifier10.11603/me.v0i2.881
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5808
dc.descriptionУ статті представлено досвід впровадження в післядипломну підготовку медичних спеціалістів нових сучасних форморганізації навчального процесу у Запорізькій медичній академії післядипломної освіти. Висвітлено деякі проблемніпитання розробки та впровадження нових організаційних форм навчання та сучасних освітніх технологій у післядип-ломній підготовці лікарів. Обгрунтована необхідність застосування різних організаційних навчальних форм з викорис-танням технологій активного навчання відповідно до потреб кожної цільової групи суб’єктів навчання.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/881/879
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 2 (2011)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 2 (2011)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i2
dc.titleВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ У ПРАКТИКУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу