Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorКліщ, Г. І.
dc.date2013-07-27
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:23Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:23Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1063
dc.identifier10.11603/me.v0i4.1063
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5798
dc.descriptionУ статті розглядається проблема компетентнісного підходу до підготовки лікарів у вищих медичних навчальних закла-дах Австрії. Зроблено наголос на тому, що сучасні навчальні програми, що впроваджені внаслідок реформи медичноїосвіти в Австрії, побудовані не за принципом здобуття знань та вмінь, а набуття компетенцій. Розглянуто також теоре-тичні аспекти цієї проблеми.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1063/1059
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 4 (2011)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 4 (2011)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i4
dc.titleПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК МЕТА ПІДГОТОВКИ СУЧАСНИХ ЛІКАРІВ У МЕДИЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ АВСТРІЇuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу