Показати скорочений опис матеріалу

КОГНІТИВНИЙ ДИСОНАНС ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

dc.creatorHorpinich, T. I.
dc.date2015-06-01
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/4165
dc.identifier10.11603/me.v0i1.4165
dc.descriptionThe article presents an overview of recent investigations of the phenomenon of cognitive dissonance, gives its definition, and analyzes its role in the successful learning activity. In the light of pedagogical knowledge cognitive dissonance is viewed as a state of mental discomfort that occurs in case of the presence of two contradictory ideas, emotions, thoughts during cognitive activity. Perspective areas of research are outlined.en-US
dc.descriptionУ статті здійснено огляд останніх наукових досліджень явища когнітивного дисонансу, подано його визначення, проаналізовано роль в успішності навчальної діяльності. Когнітивний дисонанс розглянуто крізь призму педагогічного знання як стан психічного дискомфорту, який виникає у випадку неузгодженості знань, емоцій, думок у процесі пізнавальної діяльності. Окреслено перспективні напрямки у дослідженні даної проблеми.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/4165/3848
dc.rightsАвторське право (c) 2015 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 1 (2015)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 1 (2015)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i1
dc.titleCOGNITIVE DISSONANCE AS PSYCHO-PEDAGOGICAL PROBLEMen-US
dc.titleКОГНІТИВНИЙ ДИСОНАНС ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМАuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу