Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorІоффе, О. Ю.
dc.creatorКульбака, В. С.
dc.creatorКоваленко, О. М.
dc.creatorСупрун, Ю. О.
dc.creatorСтець, М. М.
dc.creatorЦюра, Ю. П.
dc.date2013-12-18
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:17Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:17Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2141
dc.identifier10.11603/me.v0i1.2141
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5762
dc.descriptionУ статті висвітлено методологічні особливості викладання теми “Сепсис”в умовах приєднання до Болонського процесуз врахуванням зміни концепції про сепсис як одну із форм синдрому системної запальної відповіді.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2141/2007
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 1 (2013)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 1 (2013)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i1
dc.titleМЕТОДОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ТЕМИ “СЕПСИС” ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ БОЛОНСЬКОЇ ДЕКЛАРАЦІЇuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу