Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorПерепелиця, О. О.
dc.date2015-04-29
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:13Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:13Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3732
dc.identifier10.11603/me.v0i1.3732
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5711
dc.descriptionУ статті обґрунтовано важливість особистісно-орієнтованого підходу в організації позааудиторної роботи з учнями, що навчаються на підготовчому відділенні для громадян України Буковинського державного медичного університету з врахуванням типу мислення та рівнів самоорганізації й самостійності учнів. Показано важливість вироблення навички в учнів до систематичної самостійної позааудиторної роботи.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3732/3453
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 1 (2014)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 1 (2014)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i1
dc.titleОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД В ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ УЧНІВ НА ПІДГОТОВЧОМУ ВІДДІЛЕННІ ДЛЯ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ БУКОВИНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typeuk-UA


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу