Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorКуровська, В. О.
dc.date2013-12-18
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:08Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:08Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2122
dc.identifier10.11603/me.v0i1.2122
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5684
dc.descriptionУ викладанні фізіології, як однієї з базових медичних дисциплін, необхідно відновити елемент зацікавленості сту-дентів до вивчення цієї науки. Цього можна досягти шляхом впровадження в навчальний процес додаткових методівнавчання та контролю, таких як кросворди, предметні загадки, ділові та комп’ютерні ігри. Перспективним є подальшевикористання комп’ютерних технологій: показ відеофільмів як альтернативи гострому експерименту на тваринах, атакож застосування в процесі проведення занять і в самостійній підготовці віртуальних лабораторних робіт; наступив часстворення навчальних комп’ютерних ігoр; актуальною є організація міжвузівських студентських on-line вікторин.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2122/1988
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 1 (2013)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 1 (2013)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i1
dc.titleНАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ВИКЛАДАННЯ ФІЗІОЛОГІЇuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу