Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorЛучко, І. М.
dc.creatorЄмельяненко, І. В.
dc.creatorВоронич-Семченко, Н. М.
dc.creatorШляховенко, О. О.
dc.creatorБортник, Ю. В.
dc.date2013-07-27
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:05Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:05Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1072
dc.identifier10.11603/me.v0i4.1072
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5648
dc.descriptionУ статті проаналізовано особливості проведення самостійної та індивідуальної роботи студентів при вивченні фізіо-логії в умовах кредитно-модульної системи навчання. Показано, що така форма навчання, при її правильній організації,сприяє підвищенню ефективності навчального процесу та кращому засвоєнню навчальної дисципліни. Відзначено рольвикладача, який спрямовує роботу студента і допомагає подолати труднощі в процесі її виконання. Звертається увага на те,що такі види навчальної діяльності сприятимуть розкриттю і розвитку індивідуальних здібностей та якостей студента якмайбутнього фахівця високої кваліфікації.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1072/1067
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 4 (2011)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 4 (2011)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i4
dc.titleСАМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ “ФІЗІОЛОГІЯ” В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу