Показати скорочений опис матеріалу

dc.creatorЄрошенко, Г. А.
dc.creatorГасюк, Н. В.
dc.date2015-04-26
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3588
dc.identifier10.11603/me.v0i3.3588
dc.descriptionНаявність клінічного мислення є невід’ємною складовою свідомості студента-медика. Особливо гостро це питання, як і питання якості освіти, стоїть відносно студентів-іноземців англомовної форми навчання. Враховуючи той факт, що поряд із знаннями гістологічної термінології фігурує питання саме лінгвістичних аспектів медичної термінології, яка є бар’єром на шляху отримання якісних знань. Запропонований авторами креативний підхід до проведення практичних занять з предмета “Гістологія, цитологія, ембріологія” зі студентами англомовної форми навчання забезпечує формування клінічного мислення і потребує висловлення власної думки в колі студентів під час занять та співпраці із викладачем.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3588/3315
dc.rightsАвторське право (c) 2015 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 3 (2014)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2014)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i3
dc.titleРОЗУМІННЯ ПРИКЛАДНОГО ЗНАЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ “ГІСТОЛОГІЯ, ЦИТОЛОГІЯ, ЕМБРІОЛОГІЯ” ЯК ЗАПОРУКА ФОРМУВАННЯ КЛІНІЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу