Показати скорочений опис матеріалу

КОНЦЕПТУАЛЬНО-ТЕХНОЛОГИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ В СОЗДАНИИ ЕДИНОГО МЕДИЦИНСКОГО ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО ПРОСТРАНСТВА;
КОНЦЕПТУАЛЬНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ В СТВОРЕННІ ЄДИНОГО МЕДИЧНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ

dc.creatorMintser, O. P.
dc.date2015-05-22
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/3910
dc.identifier10.11603/mie.1996-1960.2015.1.3910
dc.descriptionIt was analyzed technological relations of creation a common educational space and a unified educational environment. It has proposed design features a single educational space, including space activity, pertinence and effectiveness of using content in IIES. Typical structure of IIES was described. It consists of three main elements: learning management system, tools for checking (testing) Learning and Management System of the teachers’ activities in the structuring of educational material.en-US
dc.descriptionПроанализированы технологические соотношения создания единого образовательного пространства и единой образовательной среды. Предложены характеристики проектирования единого образовательного пространства, включающие активность пространства, пертинентность контента и эффективность использования единого информационного образовательного пространства. Рассмотрена типовая структура единого информационного образовательного пространства, состоящая из трех основных элементов: системы управления учебным процессом, средств для проверки (тестирования) усвоения учебного материала и системы управления деятельностью преподавателей по структурированию учебного материала.ru-RU
dc.descriptionПроаналізовано технологічні співвідношення створення єдиного освітнього простору й єдиного освітнього середовища. Запропоновано характеристики проектування єдиного освітнього простору, що включають активність простору, пертинентність контенту й ефективність використання єдиного інформаційного освітнього простору. Розглянута типова структура єдиного інформаційного освітнього простору, що складається з трьох основних елементів: системи управління навчальним процесом, засобів для перевірки (тестування) засвоєння навчального матеріалу та системи управління діяльністю викладачів із структуруванням навчального матеріалу.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherI. Horbachevsky Ternopil National Medical Universityen-US
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/3910/3607
dc.rightsАвторське право (c) 2015 МЕДИЧНА ІНФОРМАТИКА ТА ІНЖЕНЕРІЯuk-UA
dc.sourceMedical Informatics and Engineering; No 1 (2015)en-US
dc.sourceМедицинская информатика и инженерия; № 1 (2015)ru-RU
dc.sourceМедична інформатика та інженерія; № 1 (2015)uk-UA
dc.source1997-7468
dc.source1996-1960
dc.source10.11603/mie.1996-1960.2015.1
dc.titleCONCEPTUALLY-TECHNOLOGICAL APPROACHES IN THE CREATION OF A SINGLE INTEGRATED MEDICAL EDUCATIONAL SPACEen-US
dc.titleКОНЦЕПТУАЛЬНО-ТЕХНОЛОГИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ В СОЗДАНИИ ЕДИНОГО МЕДИЦИНСКОГО ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО ПРОСТРАНСТВАru-RU
dc.titleКОНЦЕПТУАЛЬНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ В СТВОРЕННІ ЄДИНОГО МЕДИЧНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу