Оцінка комунікативної компетентності працівників фармацевтичної галузі
Abstract
Дослідження присвячене вивченню комунікативної компетентності у фармацевтичних працівників. Опитувальники оцінки навичок професійного спілкування PRCA-24, CAT, SEGUE Framework, Communcation Skills Assessment Form Gap-Kalamazoo є релевантними інструментами експертизи рівня комунікативної компетентності фахівців фармацевтичної служби. Самооцінка комунікативної компетентності респондентів продемонструвала, що 52 % опитаних оцінили свій рівень комунікативної компетентності як «Відмінний» та «Дуже добрий». При цьому опитані продуктивно комунікують з колегами, клієнтами, пацієнтами, вміють правильно планувати розмову для досягнення кращого результату, чітко формулюють свої думки, інформацію письмово, однак мають певні проблеми у спілкуванні з пацієнтами в складних ситуаціях, розпізнанні та контролі емоцій клієнтів/пацієнтів.

