Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorДУЖИЧ, НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА
dc.date.accessioned2024-03-27T14:49:32Z
dc.date.available2024-03-27T14:49:32Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationДужич Н. В. Вплив емоційного інтелекту та академічної мотивації на якість життя студентів-медсестер : дис. ... д-ра філософії : 223 "Медсестринсьтво" / Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. Тернопіль, 2024. 167 с.uk
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua//handle/123456789/17895
dc.description.abstractУ дисертації наведено нове, науково-обгрунтоване теоретичне узагальнення та здійснено розв’язання актуального завдання, яке полягало у встановленні взаємозв’язку емоційного інтелекту, академічної мотивації і якості життя студентів-медсестер та їх асоціації з окремими кофакторами (віком, стажем роботи, наявністю нічних змін, шкідливих звичок, хронічних захворювань). Вперше в Україні встановлено зв’язок емоційного інтелекту, академічної мотивації та якості життя студентів-медсестер. Вперше доведено, що зниження рівня емоційного інтелекту пов’язане із задовільною академічною успішністю, стажем роботи до 5 років, позмінною роботою та шкідливими звичками. При цьому задовільна академічна успішність асоціювалась зі зниженням пізнавального мотиву, мотиву досягнення, саморозвитку і самоповаги, а також інтроеційованої та екстернальної регуляції. Встановлено зв’язок академічної мотивації студентів-медсестер з академічною успішністю, віком студентів, стажем роботи та позмінною роботою. Автором зʼясовано, що на зниження фізичного компоненту здоров’я студентів-медсестер впливають вік понад 40 років, позмінна робота, стаж роботи понад 15 років, наявність шкідливих звичок і хронічних захворювань, тоді як на зниження психологічного компоненту здоров’я впливають стаж роботи до 5 років та понад 15 років, позмінна робота і шкідливі звички. При цьому встановлено, що у студентів-медсестер з низькою академічною успішністю вірогідно нижчі показники якості життя. Показано, що низька якість життя студентів-медсестер за фізичним та психологічним компонентами здоров’я асоціюється зі зниженням показників емоційного інтелекту, які прямо корелюють з академічною мотивацією.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherТернопільuk
dc.subjectемоційний інтелектuk
dc.subjectакадемічна мотиваціяuk
dc.subjectуспішністьuk
dc.subjectякість життяuk
dc.subjectпсихологічне здоров’яuk
dc.subjectфізичне здоров’яuk
dc.subjectстресuk
dc.subjectадаптаціяuk
dc.subjectякість освітиuk
dc.subjectмедсестриuk
dc.subjectстудентиuk
dc.titleВплив емоційного інтелекту та академічної мотивації на якість життя студентів-медсестерuk
dc.typeThesisuk


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу