Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorДрогомирецька, Надія Романівна
dc.date.accessioned2023-06-28T09:04:29Z
dc.date.available2023-06-28T09:04:29Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationДрогомирецька НР. ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК НЕВІД’ЄМНОЇ СКЛАДОВОЇ МЕДСЕСТРИНСЬКОЇ ПРАКТИКИ [кваліфікаційна робота]. Тернопіль: Терноільський національний медичний університет ім. І. Я. Горбачевського МОЗ України; 2023. 64 с.uk
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua//handle/123456789/17728
dc.description.abstractДана магістерська робота присвячена дослідженню та аналізу феномену емоційного інтелекту як важливої та невід'ємної частини медсестринської практики. У роботі проведено аналіз поняття «емоційний інтелект», його складових, похідних, історичний та соціальний контекст, а також тісно пов’язаних з ним понять «соціального інтелекту», «емпатії», «емоційної компетентності», та їх роль у сучасній медсестринській практиці. Дослідження комплексно розглядає феномен емоційного інтелекту в контексті медсестринства. Проаналізовано та викладено загальні концепції підходу до вивчення емоційного інтелекту, та їх інтерпретацій, зокрема в площині процесів практичної діяльності медичного та медсестринського персоналу. Зроблено аналіз історичного та соціального контексту емоційного інтелекту та його похідних, таких як: "соціальний інтелект", "емпатія", "емоційна компетентність". Розкрито основні напрямки співвідношення структури емоційного інтелекту та його функцій у медсестринстві. В науковій роботі також проведено аналіз як історичних так і сучасних вітчизняних та зарубіжних наукових праць та емпіричних досліджень з питань емоційного інтелекту в медичній практиці. Під час підготовки та написання магістерського дослідження, було проведено аналіз, описано методики та підходи до формування емоційного інтелекту у медичних працівників, зокрема у медсестер, які є ключовими у взаємодії з пацієнтами. Розглянуто основні практичні принципи та методики, що застосовуються для створення інструментарію направленого на формування та підвищення рівня емоційного інтелекту в медсестер, зокрема тренінги,семінари, курси тощо. Приклади ключових кейсів, які лягли в основу даної магістерської роботи, систематизовано та узагальнено у формі практичного, тренінгового заняття для підвищення рівня емоційного інтелекту серед медсестер. Матеріали даної магістерської роботи будуть корисними для поглиблення теоретичних та практичних знань в сфері емоційного інтелекту профільними фахівцями, особливо медсестрам, медичним працівникам, психологам, та іншим фахівцям, чия діяльність пов’язана з роботою в галузі медицини, догляду за хворими та емоційного інтелекту. Також матеріали можуть бути корисним для слухачів профільних дисциплін та для викладачів при підготовці необхідних матеріалів; підвищенні кваліфікації дотичних до цієї сфери фахівців та медпрацівників; студентів медичних закладів всіх рівнів акредитації. У цілому, дана магістерська робота розглядає актуальне питання розвитку емоційного інтелекту у медсестер як ключової складової медичної практики, та пропонує шляхи та методики для досягнення цієї мети .uk
dc.publisherТернопільuk
dc.subjectемоційний інтелектuk
dc.subjectмедсестринствоuk
dc.subjectемоційна компетентністьuk
dc.subjectемпатіяuk
dc.subjectтренінгuk
dc.titleФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК НЕВІД’ЄМНОЇ СКЛАДОВОЇ МЕДСЕСТРИНСЬКОЇ ПРАКТИКИuk
dc.title.alternativeКваліфікаційна роботаuk
dc.typeThesisuk


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу