Показати скорочений опис матеріалу

ІЄРАРХІЯ ЦІННОСТЕЙ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЩОДО ТЕМАТИКИ ЗАНЯТЬ З ЕКОНОМІКИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

dc.creatorPariy, V. D.
dc.creatorZhila, A. V.
dc.creatorTaran, V. V.
dc.creatorVezhnovets, T. A.
dc.creatorKozhemyakina, T. V.
dc.creatorMatukova-Yaryg, D. G.
dc.date2018-07-17
dc.date.accessioned2020-07-03T09:38:24Z
dc.date.available2020-07-03T09:38:24Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/visnyk-gigieny/article/view/9239
dc.identifier10.11603/1681-2786.2018.1.9239
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/16277
dc.descriptionPurpose: to study the attitude of students in the training topics on the Health Economics «and to justify the measures to optimize the teaching and methodological work.Materials and Methods. The study used: bibliosemantic, sociological, mathematical-statistical, systemic approach, modeling, analytical-synthetic methods.Results. On the basis of studying the opinions of students, the training topics on «Health Economics» are distributed depending on their importance, which served as the basis for improving the teaching and methodological process and using active forms of involvement in the examination and discussion of current problematic situations related to organizational economic and medical-economic aspects activities in the medical field.en-US
dc.descriptionМета: дослідити ставлення студентів щодо навчальних тем з «Економіки охорони здоров’я» та обґрунтувати заходи з оптимізації навчально-методичної роботи.Матеріали і методи. Дослідження включало: бібліосемантичний, соціологічний, математико-статистичний, системний підхід, моделювання, аналітико-синтетичний методи.Результати. На основі вивчення думки студентів проведено розподіл навчальних тем з «Економіки охорони здоров’я» залежно від їх значущості, що стало підґрунтям для вдосконалення навчально-методичного процесу та використання активних форм залучення студентів до розгляду та обговорення актуальних проблемних ситуацій, пов’язаних із організаційно-економічними і медико-економічними аспектами діяльності в медичній галузі.Висновки. Вивчення думки студентів щодо їх ставлення до навчальних тем з «Економіки охорони здоров’я» є важливою передумовою для вдосконалення процесу викладання, формування економічної грамотності, економічного світогляду та професійно-компетентнісних якостей для успішної адаптації молодих до умов сучасного медичного середовища.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherI.Ya. Horbachevsky Ternopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/visnyk-gigieny/article/view/9239/8507
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров'я Україниuk-UA
dc.sourceBulletin of Social Hygiene and Health Protection Organization of Ukraine; No. 1 (2018)en-US
dc.sourceВісник соціальної гігієни та організації охорони здоров'я України; № 1 (2018)uk-UA
dc.source2414-9470
dc.source1681-2786
dc.source10.11603/1681-2786.2018.1
dc.subjectstudentsen-US
dc.subjectinterestsen-US
dc.subjectsubjects of classesen-US
dc.subjecteconomics of public health.en-US
dc.subjectстудентиuk-UA
dc.subjectінтересиuk-UA
dc.subjectтематика занятьuk-UA
dc.subjectекономіка охорони здоров’я.uk-UA
dc.titleHIERARCHY OF VALUES OF STUDENTS OF THE MEDICAL UNIVERSITY WITH RESPECT TO THE THEMATICS OF LESSONS ON THE ECONOMICS OF PUBLIC HEALTHen-US
dc.titleІЄРАРХІЯ ЦІННОСТЕЙ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЩОДО ТЕМАТИКИ ЗАНЯТЬ З ЕКОНОМІКИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Яuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу