Показати скорочений опис матеріалу

ПСИХООСВІТА У СИСТЕМІ МЕДИКО-СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ МОЛОДИМ ОСОБАМ ІЗ РОЗЛАДАМИ АДАПТАЦІЇ, ЯКІ ВЖИВАЮТЬ ПСИХОАКТИВНІ РЕЧОВИНИ

dc.creatorKioseva, О. V.
dc.date2016-04-15
dc.date.accessioned2020-07-03T09:37:34Z
dc.date.available2020-07-03T09:37:34Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/visnyk-gigieny/article/view/6069
dc.identifier10.11603/1681-2786.2015.4.6069
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/16166
dc.descriptionThe purpose of research is to develop an interactive psychical educational training to provide medical and social assistance for young people with adjustment disorder, who use psychoactive substances.Material and methods. The study involved 381 students of 1-2 courses of the Faculty of Economics at a university in our country. The analysis of cognitive, behavioral adaptations and emotionally-oriented strategies to overcome difficult life situations identified students’ preferences in the sequence they are applied, the frequency and variety of repertoire. Research methods: social and demographic methods, clinic-anamnestic methods, clinical and psychopathological method, statistical methods.Results. On the basis of our findings it was developed and implemented in the educational work of some Ukrainian universities psychical educational treatment-preventive intensive training on case-method, the CBL, with integrated neurolinguistic – technology (NLP) «Reframing» to provide medical and social assistance for young people with adjustment disorder, who use psychoactive substances.Conclusions. Training contributes to social and psychological adaptability of students through the mobilization of internal reserves, restoration of self-confidence, changing attitudes of young people to stressful situations and behavioral reactions, the acquisition of self-organization skills "self-help", activation quality "hardiness".en-US
dc.descriptionМета – розробити інтерактивний психоосвітній тренінг для надання своєчасної медико-соціальної допомоги молодим особам із розладами адаптації, які вживають психоактивні речовини (ПАР).Матеріали і методи. У дослідженні взяв участь 381 студент І–ІІ курсів економічного факультету одного з університетів України. Проведений аналіз когнітивних, поведінкових адаптацій та емоційно-орієнтованих стратегій подолання складних життєвих ситуацій визначив переваги студентів у виборі послідовності їх застосування, частоти та різноманітності репертуару. Методи дослідження: соціально-демографічний, клініко-анамнестичний, клініко-психопаталогічний, психодіагностичний, статистичний.Результати. На основі отриманих даних автором розроблено і впроваджено у навчально-виховну роботу ряду вишів психоосвітній лікувально-профілактичний інтенсивний тренінг за кейс-методом CBL з інтегрованою нейролінгвістичною технологією (NLP) – «Рефреймінг» для надання своєчасної медико-соціальної допомоги молодим особам з розладами адаптації, які вживають ПАР.Висновки. Тренінг сприяє підвищенню соціально-психологічної адаптивності студентів за рахунок мобілізації їхніх внутрішніх резервів, відновлення упевненості в собі, зміни у ставленні молодих людей до стресових ситуацій і поведінкових реакцій, набуття навичок самоорганізації «self-hеlp», активізації якості «hardiness».uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherI.Ya. Horbachevsky Ternopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/visnyk-gigieny/article/view/6069/5559
dc.rightsАвторське право (c) 2016 Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров'я Україниuk-UA
dc.sourceBulletin of Social Hygiene and Health Protection Organization of Ukraine; No. 4 (2015)en-US
dc.sourceВісник соціальної гігієни та організації охорони здоров'я України; № 4 (2015)uk-UA
dc.source2414-9470
dc.source1681-2786
dc.source10.11603/1681-2786.2015.4
dc.subjectadjustment disorderen-US
dc.subjectstudentsen-US
dc.subjectstressen-US
dc.subjectpsychoactive substancesen-US
dc.subjectpsychical educationen-US
dc.subjectcoping-strategiesen-US
dc.subjectself-organization skills "self-help".en-US
dc.subjectстудентиuk-UA
dc.subjectрозлади адаптаціїuk-UA
dc.subjectстресuk-UA
dc.subjectпсихоактивні речовиниuk-UA
dc.subjectпсихоосвітаuk-UA
dc.subjectкопінг-стратегіїuk-UA
dc.subjectсамоорганізація “self-hеlp”.uk-UA
dc.titlePSYCHICAL EDUCATION IN THE SYSTEM OF MEDICAL AND SOCIAL CARE OF YOUNG PERSONS WITH ADJUSTMENT DISORDERS, WHO USE PSYCHOACTIVE SUBSTANCESen-US
dc.titleПСИХООСВІТА У СИСТЕМІ МЕДИКО-СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ МОЛОДИМ ОСОБАМ ІЗ РОЗЛАДАМИ АДАПТАЦІЇ, ЯКІ ВЖИВАЮТЬ ПСИХОАКТИВНІ РЕЧОВИНИuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу