Показати скорочений опис матеріалу

ГЕРБАРТ І ГЕРБАРТІАНСТВО В ЄВРОПЕЙСЬКІЙ ПЕДАГОГІЦІ: ІСТОРІЯ Й СУЧАСНІСТЬ

dc.creatorFedchyshyn, N. O.
dc.creatorProtner, Edvard
dc.date2020-06-02
dc.date.accessioned2020-07-03T09:14:46Z
dc.date.available2020-07-03T09:14:46Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/11143
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2020.2.11143
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/15341
dc.descriptionThe proposed article offers an assessment of J.-F. Herbart and Herbartians in the history of pedagogy of Germany, pre-revolutionary Russia, and Ukraine; the influence of the doctrine of J.-F. Herbart and Herbartians on the development of pedagogical science; borrowing ideas of these representatives in school education, namely the processes of formation, changes in directions, ideas, principles and tasks of the educational process; structural and substantive features of Herbartian pedagogy are revealed. It has been outlined the ways of popularizing Herbartianism in European countries and the significance of the theoretical heritage of Herbartians in the modern history of pedagogy.en-US
dc.descriptionУ статті запропоновано оцінку діяльності Й.-Ф. Гербарта і гербартіанців в історії педагогіки Німеччини та дореволюційної Росії, а, відтак, й України; окреслено вплив вчення Й.-Ф. Гербарта і гербартіанців на розвиток педагогічної науки; досліджено запозичення ідей цих представників у шкільній освіті, а саме процеси формування, зміни в напрямах, ідеях, принципах і завданнях навчально-виховного процесу; розкрито структурні та змістові особливості гербартіанської педагогіки; окреслено шляхи популяризації гербартіанства в європейських країнах та значення теоретичної спадщини гербартіанців у сучасній історії педагогіки.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageeng
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/11143/10611
dc.sourceMedical Education; No. 2 (2020); 25-31en-US
dc.sourceМедична освіта; № 2 (2020); 25-31uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2020.2
dc.subjectHerbartianismen-US
dc.subjectJ.-F. Herbarten-US
dc.subjectpedagogical viewsen-US
dc.subjectcurriculumen-US
dc.subjecttheory and practiceen-US
dc.subjectгербартіанствоuk-UA
dc.subjectЙ.-Ф. Гербартuk-UA
dc.subjectпедагогічні поглядиuk-UA
dc.subjectнавчальний планuk-UA
dc.subjectтеорія і практикаuk-UA
dc.titleHERBART AND HERBARTIANISM IN EUROPEAN PEDAGOGY: HISTORY AND MODERNITYen-US
dc.titleГЕРБАРТ І ГЕРБАРТІАНСТВО В ЄВРОПЕЙСЬКІЙ ПЕДАГОГІЦІ: ІСТОРІЯ Й СУЧАСНІСТЬuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу