Показати скорочений опис матеріалу

ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОПТИМІЗАЦІЇ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ У БУКОВИНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

dc.creatorBoychuk, T. M.
dc.creatorGerush, I. V.
dc.creatorKhodorovskyi, V. M.
dc.creatorKoloskova, O. K,
dc.creatorMarusyk, U. I.
dc.date2019-05-13
dc.date.accessioned2020-02-20T08:48:48Z
dc.date.available2020-02-20T08:48:48Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10121
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2019.3.10121
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/12543
dc.descriptionThe aim of the work – to evaluate the effectiveness of simulation training for improving the professional training of physicians on the basis of the Bukovinian State Medical University, based on the attitude of students to this educational technology. The main body. The implementation of simulation technologies into the educational process of medical students in the Higher State Educational Establishment of Ukraine “Bukovinian State Medical University” is presented in the article. The effectiveness of simulation training implementation within professional development of doctors is proved and the students’s attitude to this methodology. Conclusions. The method of stimulation training under the conditions of COSMIT is a modern and effective means of improving the efficiency of professional training at the postgraduate stage. The immersion of subjects in the clinical situation, created with the help of modern simulators and phantoms, as well as standardi­zed patients, not only improves the competence of the students, but also improves the confidence and readiness of future physicians to solve clinical problems in real conditions.en-US
dc.descriptionМета роботи – оцінити ефективність застосування симуляційного навчання для покращення професійної підготовки медиків на базі Вищого державного навчального закладу України «Буковинський державний медичний університет» з урахуванням ставлення студентів до даної освітньої технології. Основна частина. У статті висвітлено впровадження симуляційних технологій у навчальний процес студентів-медиків Вищого державного навчального закладу України «Буковинський державний медичний університет». Оцінено ефективність застосування симуляційного навчання у професійній підготовці лікарів і ставлення студентів до даної методики.  Висновки. Метод стимуляційного навчання в умовах COSMIT є сучасним і ефективним засобом підвищення ефективності фахової підготовки на додипломному етапі.  Занурення суб’єктів навчання в клінічну ситуацію, створену за допомогою сучасних тренажерів і фантомів, а також стандартизованих пацієнтів, не тільки дозволяє покращити компетентнісну підготовку студентів, але і поліпшує впевненість та готовність майбутніх медиків до вирішення клінічних задач у реальних умовах.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10121/10179
dc.sourceMedical Education; No. 3 (2019): Додаток; 41-44en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2019): Додаток; 41-44uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2019.3
dc.subjectsimulation-based teaching and learningen-US
dc.subjectmedical simulationen-US
dc.subjectpractical skillsen-US
dc.subjectсимуляційні технології навчанняuk-UA
dc.subjectсимуляційна медицинаuk-UA
dc.subjectпрактичні навичкиuk-UA
dc.titleTHE USE OF SIMULATION TECHNOLOGIES IN OPTIMIZATION OF STUDENTS’ PRACTICAL TRAINING IN BUKOVINAN STATE MEDICAL UNIVERSITYen-US
dc.titleВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОПТИМІЗАЦІЇ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ У БУКОВИНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу