Показати скорочений опис матеріалу

ТРАНСФОРМАЦІЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ МАСОВОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

dc.creatorVoronenko, Yu. V.
dc.creatorMintser, O. P.
dc.date2019-05-13
dc.date.accessioned2020-02-20T08:48:47Z
dc.date.available2020-02-20T08:48:47Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10120
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2019.3.10120
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/12542
dc.descriptionThe aim of the work – to eliminate the influence of information technologies in the transformation of postgraduate medical education. The main body. The article highlights the key issue of the implementation of modern trends in education. The single possible version of the development of postgraduate medical education and the continuous professional development of doctors and pharmacists is the creation of a united methodological center for the modern transfer of professional knowledge. Conclusions. The underestimation of the importance of developing new knowledge transfer technologies can lead to the loss of strategic advantages in the development of all educational systems in Ukraine. The key issues in the implementation of modern trends are the quality of training health care professionals. The single possible version of the development of postgraduate medical education and the continuous professional development of doctors and pharmacists is the creation of a united methodological center for the modern transfer of professional knowledge.en-US
dc.descriptionМета роботи – з’ясувати вплив інформаційних технологій у трансформації післядипломної медичної освіти. Основна частина. У статті висвітлено, що ключовим питанням при реалізації сучасних тенденцій навчання є якість підготовки спеціалістів охорони здоров’я. Зазначено, що безальтернативним варіантом розвитку післядипломної медичної освіти та безперервного професійного розвитку лікарів і провізорів є створення єдиного методологічного центру сучасного передавання професійних знань. Висновки. Недооцінка важливості розвитку нових технологій передавання знань може призвести до втрати стратегічних переваг у розвитку всієї системи освіти в державі. Ключовим питанням при реалізації сучасних тенденцій навчання є якість підготовки спеціалістів охорони здоров’я. Безальтернативним варіантом розвитку післядипломної медичної освіти та безперервного професійного розвитку лікарів і провізорів є створення єдиного методологічного центру сучасного передавання професійних знань.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10120/10178
dc.sourceMedical Education; No. 3 (2019): Додаток; 38-40en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2019): Додаток; 38-40uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2019.3
dc.subjectpostgraduate medical educationen-US
dc.subjectinformation technologiesen-US
dc.subjectпіслядипломна медична освітаuk-UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk-UA
dc.titleTRANSFORMATION OF POSTGRADUATE MEDICAL EDUCATION IN THE CONDITIONS OF MASSIVE IMPLEMENTATION OF INFORMATION TECHNOLOGIESen-US
dc.titleТРАНСФОРМАЦІЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ МАСОВОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу