Показати скорочений опис матеріалу

dc.creatorСалій, З. В.
dc.date2016-04-01
dc.date.accessioned2019-09-07T18:37:11Z
dc.date.available2019-09-07T18:37:11Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/visnyk-nauk-dos/article/view/6139
dc.identifier10.11603/2415-8798.2016.1.6139
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/12219
dc.descriptionУ 284 хворих дослідили особливості клініки віддалених наслідків черепно-мозкової травми (ЧМТ) залежно від варіанту перебігу. Встановили, що віддалені наслідки ЧМТ були представлені трьома варіантами перебігу: стаціонарним – у 35,56 %, пароксизмальним – у 27,46 % та прогресуючим – у 36,98 % хворих. Найбільший відсоток пацієнтів (41,09 %) з легкою ЧМТ мали прогресуючий, а середньої тяжкості ЧМТ – стаціонарний перебіг (39,78 %). За наявності в анамнезі тяжкої ЧМТ, відсоток хворих із стаціонарним та прогресуючим перебігом був на одному рівні (35,59 % – стаціонарний, 36,44 % – прогресуючий). Прогресуючий перебіг поєднувався з тривалішим катамнезом травми, тяжчим неврологічним дефіцитом, нижчим рівнем когнітивного функціонування та вищим рівнем депресії. схильність до прогресування зростала з подовженням катамнезу і за наявності легкої ЧМТ в анамнезі.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherТернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевськогоuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/visnyk-nauk-dos/article/view/6139/5617
dc.rightsАвторське право (c) 2016 Вісник наукових дослідженьuk-UA
dc.sourceBulletin of Scientific Research; No 1 (2016)en-US
dc.sourceВестник научных исследований; № 1 (2016)ru-RU
dc.sourceВісник наукових досліджень; № 1 (2016)uk-UA
dc.source2415-8798
dc.source1681-276X
dc.source10.11603/2415-8798.2016.1
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕБІГУ ВІДДАЛЕНИХ НАСЛІДКІВ ЧЕРЕПНО-МОЗКОВОЇ ТРАВМИuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу