Показати скорочений опис матеріалу

ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ НОВОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ФІЗИКО-ХІМІЧНИЙ АНАЛІЗ У СТВОРЕННІ ЛІКІВ» У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПРОВІЗОРІВ

dc.creatorMosula, L. M.
dc.creatorKryskiw, L. S.
dc.creatorKucher, T. V.
dc.date2019-08-15
dc.date.accessioned2019-09-07T08:30:31Z
dc.date.available2019-09-07T08:30:31Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10340
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2019.2.10340
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11892
dc.descriptionThe basic tasks of the higher school are the training of specialists with profound knowledge in fundamental and applied sciences and are capable to apply obtained knowledge to solve various problems creatively. The new discipline "Physico-chemical analysis in drug development" was introduced into the educational process in 2018–2019 for the third year students of the pharmaceutical faculty. This subject forms in students a holistic view of the drug development and the usage of modern instrumental methods for their analysis. The developed discipline includes a course of lectures, methodical instructions for practical work and preparation for lectures and classes which are located in the Moodle system. The lecture course is presented in the form of multimedia presentations on five topics and covers the methodology of innovative drug development and modern physico-chemical methods of analysis (chromatographic, spectral, magnetic, diffraction and hybrid). The discipline includes seven practical works, which developes the ability of special terminology using, instrumental equipment and allow mastering in practice the knowledge of the theoretical basis of physico-chemical analysis. Lab classes provides core skills in software like PASS, Discovery Studio Visualizer and HyperChem, which are used for molecular modeling and prediction of drug activity. Using IR Tutor application allows students to master interpretation of IR spectra of organic compounds and MestRes – for processing, analysis and representation of nuclear magnetic resonance spectra. Completion of the discipline involves writing a final work, which contains MCQ, theoretical questions and creative task. Students’ self-study based on an elaboration the list of issues which were not rewieved within the lectures and were not discussed within the practical classes, by means of personal information search.en-US
dc.descriptionБазовими завданнями вищої школи є підготовка фахівців, що володіють глибокими знаннями фундаментальних та прикладних дисциплін і вміють творчо застосовувати ці знання для вирішення різноманітних завдань. Нова дисципліна «Фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» впроваджена в навчальний процес у 2018–2019 н. р. для студентів ІІІ курсу фармацевтичного факультету. Цей предмет формує у студентів цілісне уявлення про створення ліків та застосування сучасних інструментальних методів для їх аналізу. Розроблена дисципліна включає курс лекцій, методичні вказівки до практичних робіт і підготовки до лекцій та занять, які доступні в системі Moodle. Лекційний курс представлений у вигляді мультимедійних презентацій з п’яти тем та охоплює методологію створення інноваційних лікарських засобів і сучасні фізико-хімічні методи аналізу (хроматографічні, спектральні, магнітні, дифракційні та гібридні). Дисципліна включає сім практичних робіт, котрі розвивають навички користування спеціальною термінологією, інструментальним обладнанням та дозволяють застосовувати на практиці знання теоретичної бази фізико-хімічного аналізу. На практикумі студенти ознайомлюються з програмними ресурсами (PASS, Discovery Studio Visualizer та HyperChem), котрі застосовуються для молекулярного моделювання та комп’ютерного прогнозування ліків. Використання програм IR Tutor дозволяє здобути навички інтерпретації інфрачервоних спектрів органічних сполук, а MestRes – для обробки, аналізу та представлення спектрів ядерного магнітного резонансу. Завершення навчальної дисципліни передбачає написання підсумкової роботи, котра містить тестові та теоретичні питання і творче завдання. Самостійна робота студентів полягає в опрацюванні переліку питань, що не розглядалися на лекціях та не опрацьовувалися на практичних заняттях, шляхом особистого пошуку інформації.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10340/9909
dc.sourceMedical Education; No 2 (2019); 31-35en-US
dc.sourceМедична освіта; № 2 (2019); 31-35uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2019.2
dc.subjectpharmacyen-US
dc.subjectdrugen-US
dc.subjectdesignen-US
dc.subjectanalysisen-US
dc.subjectphysical and chemical methodsen-US
dc.subjectфармаціяuk-UA
dc.subjectлікиuk-UA
dc.subjectстворенняuk-UA
dc.subjectаналізuk-UA
dc.subjectфізико-хімічні методиuk-UA
dc.titleEXPERIENCE IN IMPLEMENTATION OF THE NEW EDUCATIONAL DISCIPLINE “PHYSICO-CHEMICAL ANALYSIS IN DRUG DEVELOPMENT” IN THE PROCESS OF TRAINING OF FUTURE PHARMACISTSen-US
dc.titleДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ НОВОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ФІЗИКО-ХІМІЧНИЙ АНАЛІЗ У СТВОРЕННІ ЛІКІВ» У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПРОВІЗОРІВuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу