Показати скорочений опис матеріалу

ЦИФРОВА НЕРІВНІСТЬ ВИКЛАДАЧІВ І СЛУХАЧІВ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ

dc.creatorKlimenko, Т. М.
dc.creatorSandulyak, Т. V.
dc.creatorSerdtseva, О. А.
dc.date2018-09-21
dc.date.accessioned2019-09-07T08:26:31Z
dc.date.available2019-09-07T08:26:31Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/9330
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2018.3.9330
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11828
dc.descriptionThe aim of the work – to identify the reasons for the inadequate teacher’s digital competence and the digital divide between faculty, students and users of M-Health and E-health services as a problem of higher education institutions in transition to distance education and a wider inclusion to e-education space and modern digital medicine.The main body. The essence and content of the new competences in digital technology for faculty and students are considered in The Digital Competency Framework 2018 together with associated tools in the updated version of key competences for life long specialist training, approved by the European Parliament and the European Council on January 17, 2018. The reasons of digital divide between faculty, students of postgraduate education courses and users of e-education and digital medicine are analyzed. Conclusions are made aiming at overcoming the digital divide between faculty, students and users of digital technologies.Conclusions. Development of effective e-learning and e-health is impossible without overcoming the digital divide between listeners and teachers, doctors and patients, as well as m-Health and e-Health users. To overcome digital divide and gain competence, it is necessary to combine the efforts of educational institutions, communities and the state in order to create appropriate institutions and funded programs and eliminate the digital incompetence of faculty, doctors, teachers and certain older population groups. The acquisition of digital competence by faculty and students will significantly improve the quality and availability of educational services and results of quality management in the educational process based on international standards.en-US
dc.descriptionМета роботи – встановити причини недостатньої цифрової компетентності викладача та цифрової нерівності викладачів, слухачів і користувачів m-Health і е-Health послуг як проблеми переходу ВНЗ на дистанційну освіту та ширшого впровадження в  електронну освіту і медицину сучасних цифрових технологій.Основна частина. Розглядається суть і зміст нових компетенцій викладачів і слухачів із цифрових технологій у Рамці цифрової компетентності 2018 року та пов’язаних з нею інструментів, схвалених Європейським парламентом та Радою ЄС 17 січня 2018 року в оновленій редакції ключових компетентностей для навчання спеціалістів упродовж життя. Проаналізовано причини цифрової нерівності викладачів і слухачів курсів післядипломної освіти та користувачів систем електронної освіти та медицини, зроблено висновки щодо подолання цифрової нерівності викладачів, слухачів і користувачів цифрових технологій.Висновки. Побудова ефективної електронної освіти та електронної охорони здоров’я неможлива без подолання цифрової нерівності слухачів і викладачів, лікарів і пацієнтів та користувачів m-Health і е-Health. Для подолання нерівності і набуття цифрової компетентності потрібно об’єднати зусилля навчальних закладів, громад та держави у створенні відповідних інституцій та фінансованих програм ліквідації цифрової некомпетентності викладачів, лікарів, вчителів і окремих груп населення старшого віку. Набуття цифрової компетентності викладачами та слухачами суттєво покращить якість і доступність освітніх послуг і результати управління якістю навчального процесу на основі міжнародних стандартів.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/9330/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 3 (2018)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2018)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2018.3
dc.subjectdigital competence of faculty and studentsen-US
dc.subjectdigital divideen-US
dc.subjectpost-graduate professional educationen-US
dc.subjectnew competences of a lecturer.en-US
dc.subjectцифрова компетентність викладача і слухачаuk-UA
dc.subjectцифрова нерівністьuk-UA
dc.subjectпіслядипломна професійна освітаuk-UA
dc.subjectнові компетенції викладача.uk-UA
dc.titleDIGITAL DIVIDE BETWEEN FACULTY AND STUDENTS IN POST-GRADUATE EDUCATIONen-US
dc.titleЦИФРОВА НЕРІВНІСТЬ ВИКЛАДАЧІВ І СЛУХАЧІВ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу