Показати скорочений опис матеріалу

ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ПРОФЕСІЙНІЙ ОСВІТІ: СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРАКТИКА ВПРОВАДЖЕННЯ

dc.creatorPodpletnya, O. A.
dc.creatorPotapova, T. M.
dc.creatorSlesarchuk, V. Yu.
dc.date2018-09-27
dc.date.accessioned2019-09-07T08:26:28Z
dc.date.available2019-09-07T08:26:28Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/9326
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2018.4.9326
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11824
dc.descriptionThe aim of the work – to highlight the experience of applying distance learning, which works in the open and most popular world-wide platform – Moodle, to improve the quality of training of highly skilled pharmacists in the Dnipropetrovsk Medical Academy of the Ministry of Health of Ukraine. The main body. The article examines the introduction of the latest innovative teaching technologies used by teachers at the department of general and clinical pharmacy in the preparation of a specialist-observer. The features of distance learning system, its advantages are shown. The assessment of the effectiveness of the used innovative technologies is conducted throughout the entire period of study of a particular discipline, by testing and continuous monitoring and verification of the mastery of theoretical material and practical skills before the beginning of each practical or laboratory lesson. The efficiency of the use of distance learning system as a non-auditory form of organization of independent work of students is shown. Conclusions. In this way – innovative learning technologies contribute to the development of cognitive and cognitive abilities of students, namely – the ability to solve problems, collect, analyze and synthesize data, extract information from them, think independently, and have communicative skills. Educational technologies open new horizons of teaching, learning and evaluation of the acquired knowledge, allow to implement innovative, effective models of administration and management. To continuously monitor the acquisition of professional competencies, which allows for adjusting and individualizing the learning process in a short time. Distance learning systems provide opportunities for continuous education, providing a large range of people with the opportunity to receive postgraduate and additional education.en-US
dc.descriptionМета роботи – висвітлити досвід застосування дистанційної форми навчання, яка працює на відкритій і найбільш популярній у світі платформі – Moodle, для підвищення якості підготовки висококваліфікованих фахівців-провізорів у Дніпропетровській медичній академії. Основна частина. У статті розглянуто досвід впровадження новітніх інноваційних технологій навчання, які використовуються викладачами на кафедрі загальної та клінічної фармації при підготовці фахівця-провізора. Показано особливості дистанційної системи навчання, її переваги. Оцінка ефективності використаних інноваційних технологій проводиться протягом усього терміну навчання конкретної дисципліни, шляхом тестування та постійного контролю і перевірки опанування теоретичного матеріалу та практичних навичок перед початком кожного практичного чи лабораторного заняття. Показана ефективність використання дистанційної системи навчання як позааудиторної форми організації самостійної роботи студентів. Висновки. Інноваційні технології навчання сприяють розвитку пізнавальних і когнітивних здібностей студентів, а саме – вміння вирішувати поставлені завдання, займатися збором, аналізом і синтезом даних, витягувати з них інформацію, самостійно мислити, володіти комунікативними навичками. Освітні технології відкривають нові горизонти викладання, навчання й оцінки здобутих знань, дозволяють втілювати інноваційні, ефективні моделі адміністрування та управління. Здійснювати постійний моніторинг оволодіння професійними компетенціями, що дозволяє за короткий строк відкоректувати та індивідуалізувати процес навчання. Дистанційні системи навчання надають можливості безперервного навчання, забезпечуючи великому колу людей можливість отримання як післявузівської, так і додаткової освіти.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/9326/9163
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.rightshttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0uk-UA
dc.sourceMedical Education; No 4 (2018); 77-80en-US
dc.sourceМедична освіта; № 4 (2018); 77-80uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2018.4
dc.subjecteducationen-US
dc.subjectinnovative technologiesen-US
dc.subjectMOODLEen-US
dc.subjectdistance learningen-US
dc.subjectосвітаuk-UA
dc.subjectінноваційні технологіїuk-UA
dc.subjectMOODLEuk-UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk-UA
dc.titleINNOVATIVE TECHNOLOGIES IN PROFESSIONAL EDUCATION: CURRENT TRENDS AND IMPLEMENTATION PRACTICESen-US
dc.titleІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ПРОФЕСІЙНІЙ ОСВІТІ: СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРАКТИКА ВПРОВАДЖЕННЯuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу