Показати скорочений опис матеріалу

ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ АНГЛОМОВНИХ СТУДЕНТІВ-СТОМАТОЛОГІВ НА ПРОФІЛЬНИХ КАФЕДРАХ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ

dc.creatorRazumnyi, R. V.
dc.creatorFastovets, O. O.
dc.creatorAlbert, Ye. L.
dc.date2018-07-24
dc.date.accessioned2019-09-07T08:26:26Z
dc.date.available2019-09-07T08:26:26Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/9209
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2018.4.9209
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11812
dc.descriptionThe aim of the work – to determine the problems of training of English-speaking foreign students studying in the field of dentistry, on the professional departments and to propose ways to solve them. The main body. The complexity of teaching English-speaking foreign students is the need to carry out educational and cognitive activities by means of non-native language in a non-material and socio-cultural environment. Replacement of the informational approach of educational programs in dental disciplines to competence involves the formation of an English-speaking student’s readiness to use the acquired knowledge and skills to solve practical problems in the process of further professional activity. Conclusion. In today’s conditions, providing a practically oriented approach to English-speaking students in dentistry allows for discrete delivery of material, increased visualization of the learning process, and the use of simulation technologies for mastering practical skills.en-US
dc.descriptionМета роботи – визначити проблеми підготовки англомовних студентів-іноземців, які навчаються за спеціальністю “Стоматологія”, на профільних кафедрах та запропонувати шляхи їх вирішення. Основна частина. Складність навчання англомовних студентів-іноземців полягає у необхідності здійснювати навчально-пізнавальну діяльність засобами нерідної мови у нерідному матеріальному та соціокультурному середовищі. Заміна інформаційного підходу освітніх програм зі стоматологічних дисциплін на компетентнісний передбачає формування в англомовного студента готовності використовувати отримані знання, уміння й навич­ки для вирішення практичних завдань у процесі подальшої професійної діяльності. Висновок. В умовах сьогодення забезпечити практично орієнтований підхід серед англомовних студентів-стоматологів дозволяє дискретна подача матеріалу, збільшення наочності навчального процесу, залучення симуляційних технологій для оволодіння практичними навичками.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/9209/9182
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.rightshttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0uk-UA
dc.sourceMedical Education; No 4 (2018); 157-160en-US
dc.sourceМедична освіта; № 4 (2018); 157-160uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2018.4
dc.subjecthigher dental educationen-US
dc.subjectEnglish-language form of teachingen-US
dc.subjectmethodical approachesen-US
dc.subjectвища стоматологічна освітаuk-UA
dc.subjectангломовна форма навчанняuk-UA
dc.subjectметодичні підходиuk-UA
dc.titlePROBLEMS OF TRAINING OF ENGLISH STUDENTS-DENTISTS ON PROFESSIONAL DEPARTMENTS AND WAYS OF THEIR SOLUTIONen-US
dc.titleПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ АНГЛОМОВНИХ СТУДЕНТІВ-СТОМАТОЛОГІВ НА ПРОФІЛЬНИХ КАФЕДРАХ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу