Показати скорочений опис матеріалу

СУЧАСНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІСЛЯДИПЛОМНОГО НАВЧАННЯ ТА БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ МЕДИЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

dc.creatorNykonenko, O. S.
dc.creatorShapoval, S. D.
dc.creatorDmytriyeva, S. M.
dc.date2018-06-12
dc.date.accessioned2019-09-07T08:26:20Z
dc.date.available2019-09-07T08:26:20Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8963
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2018.2.8963
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11787
dc.descriptionThe aim of the work – to highlight some aspects of introduction of modern educational technologies and new forms of organization of training in postgraduate education and continuous professional development of doctors are described in this article. The main body. It is stated, that pedagogical innovations are aimed at the optimizing of the teaching on the principle of the correspondence of the content of the training to the actual conditions of the doctor’s work. The experience of introducing of intermittent courses of thematic improvement and organization of intensive training of doctors on topical problems of modern medicine is presented.Conclusion. The necessity of using various educational models, which based on the achievements of medical science and practice in accordance with the needs of the medical sector and each target group of subjects of training.en-US
dc.descriptionМета роботи – висвітлити деякі аспекти із запровадження сучасних освітніх технологій та новітніх форм організації навчання  у післядипломну підготовку і безперервний професійний розвиток лікарів.Основна частина. Наведено, що педагогічні інновації мають на меті  оптимізацію навчання за принципом відповідності змісту навчання реальним умовам роботи лікаря. Представлено досвід із запровадження переривчатих курсів тематичного удосконалення та організації інтенсивного навчання лікарів з актуальних проблем сучасної медицини.Висновок. Необхідним є застосування різноманітних навчальних моделей на підставі досягнень медичної науки і практики відповідно до потреб медичної галузі та  кожної цільової групи суб’єктів навчання.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8963/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 2 (2018)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 2 (2018)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2018.2
dc.subjectadvanced organizational forms of educationen-US
dc.subjectcontinuous professional development of doctors.en-US
dc.subjectновітні організаційні форми навчанняuk-UA
dc.subjectбезперервний професійний розвиток лікарів.uk-UA
dc.titleMODERN FORMS OF ORGANIZATION OF POSTGRADUATE EDUCATION AND CONTINUOUS PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF MEDICAL SPECIALISTSen-US
dc.titleСУЧАСНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІСЛЯДИПЛОМНОГО НАВЧАННЯ ТА БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ МЕДИЧНИХ ПРАЦІВНИКІВuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу