Показати скорочений опис матеріалу

ЕФЕКТИВНІСТЬ МЕТОДУ “ДІЛОВА ГРА” НА ЗАНЯТТЯХ З АПТЕЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ

dc.creatorZeleniuk, V. H.
dc.creatorHoroshko, O. M.
dc.creatorTkachuk, O. Iu.
dc.date2018-06-12
dc.date.accessioned2019-09-07T08:26:14Z
dc.date.available2019-09-07T08:26:14Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8827
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2018.1.8827
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11751
dc.descriptionThe aim of the work – to evaluate the effectiveness of the educational process’ improvement using the interactive method of training – a business game.The main body. The article describes the experience of using the educational-cognitive efforts’ activation method – the business game – in practical classes in the pharmaceutical technology of medicines for the pharmaceutical students. The results of the analysis of the students’ knowledge level at the beginning and at the end of the study has shown the advantages and disadvantages of implementation the business game method in the educational and pedagogical process.Conclusion. The use of the business game increases the absorption of practical skills and discipline’s theoretical material by the students with reduction in the effectiveness of the method in association with its permanent use.en-US
dc.descriptionМета роботи – вивчити ефективність удосконалення навчального процесу з використанням інтерактивного методу навчання – ділової гри.Основна частина. У статті описано досвід застосування методу активізації навчально-пізнавальної діяльності – ділової гри – на практичних заняттях із аптечної технології лікарських засобів для студентів спеціальності “Фармація”. Результати аналізу рівня знань студентів на початку та по завершеннi дослідження продемонстрували переваги та недоліки впровадження ділової гри у навчально-педагогічний процес.Висновок. Застосування ділової гри підвищує засвоюваність студентами практичних навичок та теоретичного матеріалу дисципліни при зниженні ефективності методу за його безперервного використання.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8827/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 1 (2018)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 1 (2018)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2018.1
dc.subjectbusiness gameen-US
dc.subjectpharmaceutical technology of medicinesen-US
dc.subjectinteractive teaching methods.en-US
dc.subjectділова граuk-UA
dc.subjectаптечна технологія лікарських засобівuk-UA
dc.subjectінтерактивні методи навчання.uk-UA
dc.titleTHE EFFICIENCY OF THE “BUSINESS GAME” METHOD IN CLASSES IN THE PHARMACEUTICAL TECHNOLOGY OF MEDICINESen-US
dc.titleЕФЕКТИВНІСТЬ МЕТОДУ “ДІЛОВА ГРА” НА ЗАНЯТТЯХ З АПТЕЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу