Показати скорочений опис матеріалу

АНАЛІЗ ВІДНОШЕННЯ СТУДЕНТІВ ВИЩОГО МЕДИЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ЯК ВИДУ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

dc.creatorRublevska, N. I.
dc.creatorShevchenko, O. A.
dc.creatorKaniuka, H. S.
dc.creatorKramarova, Yu. S.
dc.creatorShchudro, S. A.
dc.creatorZaitsev, V. V.
dc.creatorKulahin, O. O.
dc.creatorDziak, M. V.
dc.date2017-10-24
dc.date.accessioned2019-09-05T20:00:56Z
dc.date.available2019-09-05T20:00:56Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7913
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2017.2.7913
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11682
dc.descriptionThe aim of the study – to investigate organization and higher medical educational institutions student’s attitude to independent work.The main body. The results of a survey among students of 3rd and 6th years of State Establishment “Dnipropetrovsk Medical Academy of Health Ministry of Ukraine”, citizens of Ukraine and foreigners, about their attitude to independent work during theoretical and practical courses study are represented in the article.Сonclusion. The results of the survey among students of 3rd and 6th years of higher medical educational institutions show the necessity of finding effective methods to enhance their responsibility for the result of education and the vast changes the passive ideology of education. It was shown that the majority of students (66,5 %) have negative attitude towards an independent search and acquisition of new professional knowledge, which necessitates the implementation of effective tools to enhance their responsibility for the outcome of their education and the vast changes of passive ideology of learning.en-US
dc.descriptionМета роботи – вивчення організації і відношення до самостійної роботи студентів медичного вищого навчального закладу.Основна частина. У статті наведено результати опитування серед студентів 3 та 6 курсів ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, громадян України та іноземців, про їх відношення до самостійної роботи при вивченні теоретичних та практичних дисциплін.Висновки. Результати опитування серед студентів 3 та 6 курсів вищого медичного навчального закладу свідчать про необхідність пошуку ефективних засобів для підвищення їх відповідальності за кінцевий результат своєї освіти та зміни переважної пасивної ідеології навчання і відходу від споживчої парадигми при отриманні професійних знань. Показано, що більшість вітчизняних студентів (66,5 %) негативно ставляться до самостійного пошуку і здобуття нових професійних знань, що обумовлює необхідність впровадження ефективних засобів для підвищення їх відповідальності за кінцевий результат своєї освіти та зміни переважної пасивної ідеології навчання.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7913/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2017 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 2 (2017)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 2 (2017)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2017.2
dc.subjectindependent worken-US
dc.subjectsurveyen-US
dc.subjecteffective tools implementation.en-US
dc.subjectсамостійна роботаuk-UA
dc.subjectопитуванняuk-UA
dc.subjectвпровадження ефективних засобів.uk-UA
dc.titleANALYSIS OF THE HIGHER MEDICAL EDUCATIONAL INSTITUTION STUDENT’S ATTITUDE TO INDEPENDENT WORK AS AN EDUCATIONAL ACTIVITY TYPEen-US
dc.titleАНАЛІЗ ВІДНОШЕННЯ СТУДЕНТІВ ВИЩОГО МЕДИЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ЯК ВИДУ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу