Show simple item record

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НА КАФЕДРІ МЕДИЧНОЇ БІОХІМІЇ

dc.creatorКorda, M. M.
dc.creatorShershun, H. H.
dc.creatorКulitska, M. I.
dc.creatorPidruchna, S. R.
dc.creatorOstrivka, O. I.
dc.creatorYaremchuk, O. Z.
dc.date2017-10-24
dc.date.accessioned2019-09-01T18:25:27Z
dc.date.available2019-09-01T18:25:27Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7713
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2017.2.7713
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11635
dc.descriptionThe aim of the study – to substantiate optimal means for ensuring knowledge acquisition in biochemistry as fundamentals of clinical and laboratory diagnostics.The main body. The concept of methodological and logistic support for students’ learning at the Department of Medical Biochemistry in terms of up-to-date requirements for integration into European and world educational framework is presented in the article. First of all, it is a practice-oriented training that allows development of medical critical thinking based on constellation of chemistry value. Biochemical approaches are very important for diagnosis, because only they reveal the molecular pathogenesis. Field of study is also essential; it de nes the professional competence of rising professionals: basic education degree, desire to further self-education, analytical thinking, deduction of available information, ability to predict and deal with challenges at emergency situations and so on. Finally, current student education is impossible without the introduction of innovative technology: computer virtual training programs in biochemistry that simulate various metabolic fates, courses and algorithms of laboratory tests, videos, multimedia lectures, technical equipment for students’ working area in university laboratories.Students’ skills in performing and interpreting matriculation biochemical screen used for diagnosis of the most widespread diseases are of particular requirements. Clinical and laboratory erudition is especially important in practice of each physician in our day, so their comprehensive expertise in biochemical processes is crucial for exercise of the profession.Conclusion. Biochemistry teaching for medical students should be practice-oriented, competency based, and of motivational approach to provide appropriate methodological background, widespread introduction of innovative technologies, improved clinical and biochemical tests, developed interdepartmental integration of related subjects.en-US
dc.descriptionМета роботи – обґрунтувати способи забезпечення оптимального засвоєння студентами матеріалу з біохімії як основи клініко-лабораторної діагностики.Основна частина. У статті відображена концепція навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення навчання студентів на кафедрі медичної біохімії в світлі сучасних вимог інтеграції в європейські та світові освітні структури. Насамперед це практично-орієнтоване навчання, що дозволяє досягти розвитку клінічного мислення на основі констеляції біохімічних показників. Біохімічні підходи посідають чільне місце в діагностичному процесі, бо лише вони відображають молекулярні механізми  розвитку патологічного процесу.Не менш важливою умовою навчання є напрямок, який визначає професійну компетентність майбутніх фахівців – базовий рівень, прагнення до подальшої самоосвіти, аналітичне мислення, узагальнення наявної інформації, уміння прогнозувати і вирішувати нештатні ситуації тощо. Нарешті, сучасне навчання студентів неможливе без впровадження інноваційних технологій – комп’ютерні віртуальні програми-тренінги з біохімії, що моделюють різні метаболічні шляхи, процеси чи алгоритми лабораторних досліджень, відеофільми, мультимедійні лекції, технічне обладнання робочих місць студентів в навчальних лабораторіях.Особливих вимог потребують уміння студентів виконувати і інтерпретувати матрикульні біохімічні дослідження, які використовуються в діагностиці найпоширеніших хвороб. Клініко-лабораторна ерудиція особливо важлива в практиці кожного сучасного лікаря, і глибокі знання біохімічних процесів повинні займати чільне місце в його активі для вирішення професійних обов’язків.Висновки. Викладання біохімії студентам-медикам повинно бути практично-орієнтованим, компетентнісним, мати мотиваційне спрямування, що забезпечується належною методичною базою, широким впровадженням інноваційних технологій, вдосконаленням бази клініко-біохімічних тестових завдань, високим рівнем міжкафедральної інтеграції суміжних дисциплін.Ключові слова: практично-орієнтоване навчання, компетентність, інноваційні технології, біохімічна діагностика.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7713/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2017 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 2 (2017)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 2 (2017)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2017.2
dc.subjectpractice-oriented trainingen-US
dc.subjectcompetencyen-US
dc.subjectinnovative technologiesen-US
dc.subjectbiochemical diagnostics.en-US
dc.subjectпрактично-орієнтоване навчанняuk-UA
dc.subjectкомпетентністьuk-UA
dc.subjectінноваційні технологіїuk-UA
dc.subjectбіохімічна діагностика.uk-UA
dc.titleMETHODOLOGICAL AND LOGISTIC SUPPORT OF THE LEARNING PROCESS AT THE DEPARTMENT OF MEDICAL BIOCHEMISTRYen-US
dc.titleНАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НА КАФЕДРІ МЕДИЧНОЇ БІОХІМІЇuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record